fbpx Онлайн-курси 3D Autodesk Maya - Whitepoint School
ГоловнаКурси3D Autodesk Maya

Шоурил викладача:

 

3D Autodesk Maya

Online Live
8 занятий
8 студентов
початок 27.11
4000 грн за весь курс
Реєстрація на курс

Для кого цей курс:

  • - для новачків у 3D-моделюванні та фахівців Junior-рівня

Про курс

13 годин інтенсиву для новачків у 3D-моделюванні

Моделювання, текстури, деформатори, скульптинг, освітлення, шейдинг, рендеринг – усе це ти робитимеш сам уже через місяць.

Ми розберемо з тобою, як працювати в Maya і рендерити за допомогою Arnold.

На курсі ти сам змоделюєш і відрендериш цілий натюрморт з нуля.

Тільки практика в режимі онлайн 2 рази на тиждень!

Програма курсу

1-й блок (5 годин). 1. Вступне заняття:

  • Презентація курсу
  • Знайомство з викладачем
  • Поняття 3D-графіки, для чого вона використовується, приклади
  • Презентація основних програм, які використовуються
  • Основи інтерфейсу Autodesk Maya

2. Основи моделювання:

  • Основні види моделювання
  • Поняття полігонального моделювання
  • Робота з примітивами
  • Основи топології моделей
  • Домашнє завдання (практична робота з моделювання пляшки, тарілки та склянки)

3. Основи текстурної розгортки і текстурування (1 година)

  • Поняття UV-простору
  • Основи інтерфейсу розгортки 3D-моделей у програмі Autodesk Maya
  • Робота з текстурами. Растрові/процедурні текстури. Матеріал Lambert.
  • Домашнє завдання (нанесення растрової етикетки на модель пляшки і процедурної текстури на склянку)

4. Практичний урок (2 години):

  • Підбиття підсумків першого блоку.
  • Поглиблення в моделювання. Використання деформаторів і скульптингу.
  • Сторонні програми для моделінгу. Побіжне знайомство з програмою Autodesk Mudbox.
  • Практична робота – моделювання і текстурування яблука з використанням комплексного підходу, зокрема інструментів скульптингу.

Другий блок (8 годин). Вступне заняття (1 година):

  • Основи освітлення 3D-сцени
  • Презентація Autodesk Arnold
  • Основні види джерел світла
  • Розуміння шейдингу. Що таке матеріал, робота рендер-рушія.

Розуміння матеріалів (1 година):

  • Основи шейдингу. Інтерфейс Maya Hypershade.
  • Основи рендерингу. Інтерфейс Arnold Render View.
  • Arnold Standard Surface

Практичний урок. Натюрморт. (4 години):

  • Підготовка 3D-сцени для рендерингу. Робота з камерою.
  • Налаштування матеріалів. Матеріал пляшки та етикетки. Робота з Layered Shader
  • Матеріал склянки. Застосування процедурних карт у комбінації з Standard Surface
  • Матеріал яблука. Розбір принципу SSS.
  • Джерела світла докладніше. IBL і Area Lights

Поглиблення в роботу з матеріалами (2 години):

  • Поняття Bump, Normal Bump і
  • Використання Bump, Normal Bump і Displacement у зв'язці з Standard Surface
  • Процедурні текстури для Bump і Displacement
  • Домашнє завдання: рендер натюрморту на основі моделей з 1-го блоку

Куратор курсу

Олександр Бєлов

Пройшов шлях від 3D-візуалізатора архітектурних проєктів до супервайзера виробництва першого українського повнометражного анімаційного фільму “Микита Кожум’яка”. На даний момент – Senior Lighting Artist & Pipeline developer в анімаційній студії “Квартал 95”. Брав участь як CG Supervisor і VFX artist у таких проєктах, як “Robot 2.0”, “Сторожова Застава”, “Ти, я, він, вона”. В індустрії з 2003 року.

Шоурил Autodesk Maya

Реєстрація на курс
3D Autodesk Maya

Залишилися питання?

Реєстрація на курс

Ви можете пройти реєстрацію через месенджери:

Залишилися питання?

Відправити запит нам в месенджери: